söndag 5 oktober 2008

All by myself part 32...typ

Det ösregnar ute och jag borde ta mig till gymmet. Kan man åka buss bort i sina träningskläder och sen åka svettig på bussen hem? Som ni vet har jag ju sedan tidigare en skräck för att duscha på Friskan eftersom alla gamla tanter springer omkring nakna hela tiden. Men jag skall dit, för jag längtar faktiskt efter att hoppa i mina nya löpartights och svettas lite. Tro det eller ej..

Igår kom Björn hem efter sin seglats, hyfsat sliten också.. Vi var bjudna på fest igår men bestämde oss för att bara vara hemma och mysa istället. Vi hyrde filmer, köpte pizza och godis och sen drog vi in täcket till soffan och somnade där.. Mycket mysigt och ibland får man faktiskt göra sånt en lördag också.

Idag åker Björn till Gotland och är en borta en vecka. Det är första gången på väldigt länge vi är ifrån varandra så länge men det skall nog gå bra också. Jag har en rätt fullspäckad vecka framför mig ändå. Imorgon och på tisdag är inte Åsa på jobbet så jag misstänker att jag får lite mer att göra pga det. Utöver det så skall jag ju försöka träna på kvällen också. På onsdag är det ju då dags för Designgalan och på torsdag åker jag och Helena direkt hem till Jönköping efter jobbet. Väl hemma i Jönnet har jag iofs inte så jättemycket planerat men tiden går ju alltid fort där ändå. Längtar efter att få klämma och krama lite på Nolle. Han ser säkert fram emot det väldigt mycket också.. särskilt kramandet och sånt. Bäst att ladda upp med lite presenter till honom som mutning.

Inga kommentarer: