onsdag 10 september 2008

Saker som gör mig trött..

Idag skall jag iväg och kolla på en ny lokal åt jobbet vilket gör att jag inte kommer att vara inne på jobbet förrän vid 10 tiden. Förhoppningsvis är denna lokalen ett riktigt kap eftersom vi då kan förflytta oss från Stureplan och upp till Södermalm istället.

Men det var inte det jag skulle gnälla över. Vanligtvis äter jag alltid frulle på jobbet men idag blir det ju lite sent så nu tänkte jag äta hemma istället. Då finns det ca 1dl yoghurt kvar, lika mycket mjölk och inget bröd. Kul. Jag får ju naturligtvis skylla mig själv också eftersom varken jag eller Björn var och handlade igår men det är såna småsaker som kan förstöra en hel dag.

Nu håller jag tummarna för att lokalen är fin och att det finns lite mat att käka på vägen bort dit. Och att det inte regnar.

Inga kommentarer: