fredag 5 september 2008

Kort uppdatering

Har haft rätt mycket att göra på jobbet på sistone vilket naturligtvis är kul. Idag har jag och en kille som heter Daniel varit runt och kollat på nya kontorslokaler. Var uppe i världens mysigaste vindslokal som jag tycker att vi bara måste ha. Den ligger iofs bara några kvarter bort och vi var ju egentligen lite inställda på att flytta till söder. Men den var såååå fin. Tänk ett vindsloft på 400kvm som är nästan en enda stor öppen yta...

Ikväll händer det nog inte allt för mycket. Jag skulle gått och tränat men det blev det ju inget med.. Har känt mig lite seg på sistone. Björn är superförkyld så det är väl inte helt otippat att jag blir det med.

Imorgon har vi inte heller något speciellt planerat, eventuellt kommer det några vänner till Björn till oss och kollar på fotboll. De har dock barn så är dem med blir det nog inte så sent. Vi funderade på om vi skulle gå ut och ta en drink efteråt, men vi får se som sagt var. Annars tror jag att vi på dagen skall ta tag i projektet "Sovrummet". Känns som saker bara stannat av där så det är hög tid att ta tag i det igen.

På söndag kommer Björns föräldrar till Stockholm så jag tror att eftermiddagen blir nog till att hänga med dem lite. En soft helg med andra ord.

Inga kommentarer: