måndag 29 september 2008

1987 called...

...they want their phone back!

Fick lämna in min telefon på service idag. Den har varit rätt tajkon på senaste, förmodligen för att jag har tappat den i marken allt för många gånger men det behövde ju inte dem på Phonehouse få reda på. Det verkar som att det är någon form av glapp där bak då SIM-kortet helt plötsligt inte har någon kontakt med telefonen, mitt extra minneskort finns lite till och från, samt att telefonen ställer om signal och bakgrund av sig själv hela tiden.

Men vid närmare eftertanke hade jag kunnat stå ut med det, för just nu har jag blivit begåvad med telefonen från sekelskiftet. Det är förmodligen en av Motorolas första modeller. Det finns ingen sån där ordbok/lista så jag får skriva in bokstav för bokstav hela tiden. Jag vet inte hur ringsignalen låter för jag hittar inte till menyn där jag hittar det, om man vill sätta på ljudlös så räcker det inte med att trycka på en knapp utan man får gå in och ändra i massa menyer, och som toppen på isberget så finns det naturligtvis ingen kamera eller MMS funktion.

Så, för er som vill få tag på mig under de närmaste två veckorna rekommenderar jag mail eller facebook. Och förvänta er inga SMS heller för den delen.

Inga kommentarer: