fredag 29 augusti 2008

Ta hand om dig själv

I dag har jag tex bokat en tid hos tandläkaren. Jag har inte varit hos tandläkaren på typ 2 år vilket är lite oroväckande. Som vanligt kommer de säkert säga att jag har början till två hål på ett par tänder i underkäken. Det har de sagt de senaste 7 åren men lik förbannat så vägrar de göra något åt det. Om de bara skall klaga men inte åtgärda så tycker jag att de lika väl kan vara tysta.

Jag har även varit och klippt mig idag..igen. Jag klippte mig för inte särskilt längesen men då var det mer bara en toppning, vilket resulterade i att jag hade ingen frisyr alls. Nu har jag det lite mer uppklippt och mitt mål är verkligen att försöka ha det utsläppt så mycket som möjligt!

En annan mindre skönhetsinspirerande grej som hände idag var att jag trampade i hundskit precis innan jag skulle in till frisören.

Inga kommentarer: